piektdiena, 2011. gada 17. jūnijs

Ooo, jau atkal nedēļas nogale?!?

Atsaucoties uz virsrakstu, tiešām tas laiks skrien tik ātri......!!!!!!
Šis rītiņš iesākās ar lielu miglu,un jā, cik tā daba tomēr ir daudzveidīga un skaista!!!


 Bet tas tā īsumā... 
Šonedēļ tika darīti visādi darbi-  sākot ar dārza ravēšanu, siena pļaušanu un vākšanu... un arī traktoru remontēšanu, jo neskatoties ne uz kādu darba dunu, viņiem patīk, - tā, es tagad gribu tehnisko apkopi iziet!!!:):):)

Lai  "runā  " bildes...



..Šo lauciņu no nezālēm pieveica Evija.. 

..un šito es.. tā sanāca, kamēr es apkārt braukājos un vēl šādas un tādas lietas sadarīju, tikmēr Evija ravēja pilnā sparā..., tad nu man arī bija jāsarauj!!!:):):)

 

...vēl puķudobes jāizravē un zālīte jānopļauj, jā, un Jāņus ar godu var sagaidīt!!! Lai neaplīgo par neizravētiem dārziem un nesakoptu pagalmu.
Redz, kamēr es rakstu, saulīte jau iespīd logā, ne ziņas vairs no miglainā rīta! 
Šinīs brīvdienās, es braucu paceļot pa Igauniju!!!
Sirdī siltu un saulainu nedēļas nogali!!!
 


2 komentāri: