ceturtdiena, 2011. gada 29. septembris

Dīķa nosusināšana.

Šovakar pat neaizbraucu uz deju stundu, lai tik redzētu tāda "pusdīķa" (saku tāpēc tā, ka uz pārējo dīķu fona viņš tiešāāāām ir mazs) nolaišanu, apmēram tā , kas tad lācītim vēderā?
Brālis brīdināja, zivis tur būs maz, jo netika ar zivju krājumiem papildināts.., bet nu tāpat interese, taču!!
Nosusināja tāpēc, ka jāattīra ūdenstilpne no kokiem, zariem..

Nu, līdakas tomēr kādas bija..

.

Nākas pacīnīties..







Mammu, nofotografē mani.!

Otrā galā murds priekš  zivju mazuļiem..



Man jau tā "ūdens" tēma aktuāla.., vēl neesmu atrādījusi jaunāko veikumu, eh, nu, protams atkal dīķu lietā!! Bet rudens tādu darbu ideālais laiks.

8 komentāri:

  1. Man prieks par tevi un tavu blogu, es šeit redzu tādas lietas un darbus, ar kuriem savā dzīvē man nav ne mazākās saskares!
    Un ko ar saķertajām līdakām darīsiet?

    AtbildētDzēst
  2. Uh, kas par ņemšanos, izskatās nopietni! :) Piekrītu iepriekšējam rakstītājam, ir ļoti interesanti redzēt ko tādu!

    AtbildētDzēst
  3. Patīkamākais kompliments, ko nācies dzirdēt.., pilnīgi sapriecājos, Paldies, tev anonīmais komentētāj, un Aija, tev arī. :):)
    Zivis citos dīķos pārlaistas diemžēl netiks,jo pietiekami lielas, pēc tam jau uz makšķeres nenoķersi, bet tiks izdalītas gan radiem, gan draugiem..

    AtbildētDzēst
  4. Jā, piekrītu, ka tev savu blogu izdevies ievietot vēl nebijušā līdz šim nišā un tas pavisam atšķiras no pārējiem šā brīža blogiem! Un ar savām bildēm tu ataino to lauku dzīvi, kāda tā patiešām ir vienkāršā lauku ģimenē. Darbs, ferma, dīķi, pa vidam kāds pasākums, kādas kāzas!
    Un kādēļ gan cilvēki tik ļoti spurdz dzīvot uz to pilsētu, vaine?...

    AtbildētDzēst
  5. Paldies Dievam, man nav tāāāda lauku dzīve- tiešām melnais darbs, ka tu nekur neizraujies tik strādā no rīta gaismas līdz vēlam vakaram.., arī es pazīstu tādas zemnieku ģimenes!! Sev neatlicina laiku..un kaut mazliet sevis saudzēšanu.. bet tas katram individuāli, man ir liela ģimene..
    Toties,es uztveru kā medusmaizi (citreiz, pat dzirdu ar tādu skaudības līmenīša piesitienu),par jau pacilāto lauku tēmu, tad man ir iemesls tagad izpausties..
    ..Daudzi netic,tam, ka es fermā kaut ko daru(arī gela nagu dēļ- mana vājība,un protams patīk pucēties!!), jo laukos tāds uzskats, ja tu strādā fermā, tad tu od pēc mēsliem!!! Skarbi, es jums teikšu!!
    Tā kā Laine, tev jau viss ir līdzīgi, mežs un dzīvnieki apkārt,mājas dzīve+ izskriešana tautās un radošā darbošanās!!
    Un ne es, ne tu pēdējā., bet es gan gribētu dzīvot pilsētā- Londonā!!
    Ja kādreiz zemniekošanai tiks pielikts punkts,kāpēc gan ne??

    AtbildētDzēst
  6. Skaisti darba procesu esi parādījusi!
    Santa:D

    AtbildētDzēst
  7. Tev jau statistika 7000 !!! Tas jau par kaut ko liecina....

    AtbildētDzēst
  8. Paldies, Santa!
    Jā, Inga, zinu, ka tu ar mani!!! Tev jau vislielākais PALDIES par iedrošinājumu un pamudinājumu...

    AtbildētDzēst