otrdiena, 2012. gada 17. janvāris

Ziema, laikam īstā.

Skatījos blogos,  meitenes jau balti sniegotās ziemas bildes sabildējušas un to skaistumu jau atrādījušas.. Es kaut kā baidījos, ja nu atkal sniegs pazūd kā nebijis? Bet, saprotu, ka pēc tādas puteņošanas, sniegs ir pietiekoši un paliekošs. Tā izskatās un ar prātu saprotu, jo kalendārs rāda ziemas mēnešus :))
Bērnam skolā jau pirmdien bija divas sporta stundas pēc kārtas -slēpošana. Īsti gan nesapratu, patika vai nē.., laikam grūti...
Bet putināja četras dienas atpakaļ gan dikti, ceļi grūti izbraucami, elektrības traucējumi,bet toties tagad ir sniegs!!!



Otrā dienā jāiet-jābrien apgaitā..






Sniega prieki bez gala.. diena vai vakars.. ar vizināšanos kvadraciklā vai brālēna traktorā.. :))




Un nobeigumā, manuprāt, viena skaista "sivēnbilde" no kaimiņLaines zvēru dārza..

Bet kā jau tas ir cilvēka dabā, ne cik ilgs laiks nepagāja, kad man bija spiestā kārtā jābrauc pa neizšķūrētu ceļu, pa vienu iebrauktu sliedi, tad man gan gribējās atpakaļ ziemu bez sniega!! Jau sāku bubināt zem deguna cik grūti, kad ir sniegoti ceļi :)) 

Sniegotus sveicienus sūtu visiem.... :))


7 komentāri:

  1. O jā, man arī ziema vairs nepatīk tikai tādēļ, ka ceļš ir aizputināts, nezini, kad izbrauksi, kad ne, mašīnai pirmos kilometrus durvis jātur ar roku ciet... fui! :D
    Bet nu kas par bildēm!!! Visas skaistas, bet it sevišķi pirmās divas un pēdējā :D

    AtbildētDzēst
  2. Jaukas bildes, tik reālas,.. liekas , ka pati aiz sivēniem tipinu..

    AtbildētDzēst
  3. Tā kaimiņLaines cūku bilde! Suuuuuuuuuuuper! Nu kur tik forši!Un kādi apvēlušies tie rukšeļi! Kolosāli!

    AtbildētDzēst
  4. Paldies, meitenes par komplimentiem!!! Bilžu :))
    Oi, kad ieraudzīju, kā rukšus izdevies noķert foto, uzreiz sapratu, tā bilde man obligāti jāatrāda!!! Kā sacīt jāsaka, neturi sveci zem pūra!! :))

    AtbildētDzēst
  5. Bildes tiešām feinas! Man patīk!

    AtbildētDzēst
  6. Ooo, man patīk lielākas bildes!
    Paldies par bilžu lielāko noformējumu,vai kā viņ` pareizi saka, vai mājaslapas noformējumu, tu jau labāk zināsi, un saprati, ko es gribēju teikt! :D

    AtbildētDzēst
  7. O, mums ar šitāds traktors ir, tik manējais 2gadnieks vēl tā īsti pamīties nevar, gaidīsim vasaru... :)

    AtbildētDzēst