otrdiena, 2012. gada 14. augusts

Silta, gaiša istabiņa 2

Kādu laiciņu jau esam ievākušies atpakaļ savās istabās, un jūtamies labi.
Bet savādāk taču nevar nemaz būt, vai ne? :)
Pirmā sajūsmas rādītāja vai izrādītāja ir mana ~13 gadus vecā, pēc skata necilā palma, kura pēkšņi izdzina divas jaunas atvases??
Es to uztveru tieši tā - nu, patīk palmai jaunās pārmaiņas!!




Un Cēsu Maximā pāris nedēļas atpakaļ iegādātais augs Fikuss (pirmā dāvana kā -sālsmaize)
Akcijas cena vien 1,39ls no pirms tam turpat 7ls. Tāda neticama cena tik lielam zaļumam, pajautājam, aiziet pārbaudīt, nē, nepareiza cena, tomēr maksā tos 7ls.  Bet man to krūmu vajag :)), uz pusēm ar Jančuku nopērkam.
Mājās pārskatot visu iepirkumu čeku, izrādās tas augs tomēr maksāja 1,39ls!!! Būt` es zinājusi, kāds tiktu vēl apdāvināts!!!


Gribas man jaunas -citas mēbeles, bet pagaidām jāsamierinās ar vecajām..


Daniela gultiņas vietā priekšdienās plānots iebūvēt sienas skapi.. Es ceru, ka skaļi teikts, iecerētais realizēsies..



Jā, un vēl jāapdzīvo sienas, grīdas, logi...
Reizē tik maz, bet izrādās tik daudz!!!
Galvenais, ptu, ptu, ptu, lai tas iekārtošanas process neievelkas gadiem :))


..Un pirmais ieraksts..









2 komentāri:

  1. Malači!
    Acīmredzamas pārmaiņas no pirmā ieraksta daļas.
    Vajadzīgās lietas nāks īstajā brīdī, zinu pēc pieredzes! Lēnu garu, nav nekur jāsteidzas :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!
      Turu pie vārda.. par to izdošanos.. :))

      Dzēst