sestdiena, 2011. gada 5. novembris

Sveiciens novembrī.

Vī man dieniņ, uz veselu nedēļu nozust no apvāršņa, bet, ko padarīs, arī tā gadās..!! Šovakar mazliet padarbošos, kamēr draugs vēl nav no darba atbraucis, bet puika Rīgā uz hokeju. Pirmo reizi un domāju, būs sajūsmā!!
Jau novembris, ārprāts, kur tas laiks skrien?!?
Rudens gan mūs lutina ar jauko laiku, bet koki vairākumā gan vēstī par cita gadalaika tuvošanos..


Bet lielie darbi apdarīti visumā, tā ka ziemai vārti vaļā... Kas mūs visus skaisti priecēja rudens nogalē, protams, dālijas.. , bet lai nākamgad priecētu atkal, jāķeras pie ieziemošanas darba.. Tad nu ar savu palīgu ķeramies tam darbam klātu, jo salna savu tiesu izdarījusi..





..mazliet apžūs, tad saliksim dālijas kastītēs..

..un puķu dobju ir pietiekami.. kur smukumdarbs jāveic..

Nedēļu atpakaļ mūsmāju apkaimi un mežu pierībināja 4reiz4 Mazozolu kluba gan džipu, gan kvadrciklu skaņas.. Šoreiz gan es nebridu dubļus un neskrēju līdzi pa mežu fanot, biju slinka, vienu bildi gan ieguvu no savas mājas loga -ka tiešām tā bija... un daudz mašīnu, un visas vienos dubļos..!!


Bet redz, opis ar traktoru glābjot džipus, kam nepieciešama šāda palīdzība, pats nu otrā dienā jāvelk laukā no dubļiem!!


Brālis steidz palīgā, bet nekur jau tālu netiek, pats iestieg, eh, eju mājās, jo zinu, ieziemot traktorus jau neatstās :)), ņemsies, kamēr dabūs ārā!! Ne tāda pirmā reize, ne pēdējā!! 


Bet es atgriežos pie skaistā.. Skat, kā sazaļojuši ziemas kvieši!


Vēl kliņģerītes un rozes mūs priecē..



Te jau rudens puķes..līdz pirmajam sniegam..

Bet šī  puķe gan ziedēs visu laiku! Kur??  Uz gotiņas sāna!


Nobeigumā, hip-hip- urrā, arī mans blogs ir saskaitījis 10000 apmeklētajus!!
PALDIES maniem 16 -tā man nez kāpēc informācijas panelī rāda, sekotājiem, un protams visiem tiem pārējiem viesiem, kam vienkārši tāpat patīk iemest šad un tad aci manā "pasaulītē"!!!



P.S. Kamēr aizbraucu pakaļ puikam līdz centram, kurš, lai arī mūsējie hokejā zaudēja, bija tāpat pārlaimīgs:)), tikmēr atbraucot mājās no "vakardienas" nokavēju 8.minūtes,un ziņa publicējās ar vienu datumu uz priekšu, nekā es biju raksta sākumā pieminējusi!!




4 komentāri:

  1. Darbīgas dienas Jūsmājās un tik daudz dažādu interesantu notikumu! :)))) Ar tiem traktoriem tiešām tā reizēm gadās - no glābēja pārvēšas glābjamajā:D
    Ziedi pa skaisto! Tajos raugoties neticas, ka jau novembris! :))))

    AtbildētDzēst
  2. Neiziet no prāta tā puķe uz gotiņas sāna.:)

    AtbildētDzēst
  3. Apsveicu ar 10000 apmeklējumiem! Tas tiesa, blogs ir interesants. Es arī ar nepacietību gaidu katru jaunu rakstu. Lai iedvesma arī turpmāk.

    AtbildētDzēst
  4. Paldies, meitenes! Tagad jau man sāksies klusāks periods, var teikt pat, ka "ieziemošanās":)), bet gan jau man būs ko pastāstīt..
    Kad uz raibaļas sāna to puķi saskatīju, tad man arī bija patīkams izbrīns!! :))

    AtbildētDzēst