otrdiena, 2015. gada 17. marts

Brieži prom, gulbji klāt!

Kā jau Jūs ziniet, tad es dzīvoju meža un ūdenstilpju tuvumā.
..un šādi skati pa istabas logu ..un ne tik vien šādi iemītnieki ..ierasta lieta.. :)
..un ja vēl no pagalma puses acu skatienam paveras pierasti ierastais kaimiņu "Briežu dārzs" , tad fotoaparātu vēl lielāks slinkums likt lietā. :) 
Mums pašiem savi staltbrieži :)







Kad viņi prom līdz nākamziemai, pavasara vēstneši -gulbji klāt!



Dzīvojot tik tuvu mežam un ejot pastaigā, vienmēr būtu jāliek fotoaparāts kaklā, jo vakar pat ejot pēc melleņu mētrām, skatos lapsa Kūmiņš ko zobos nes, man sākot skaļi aurot, nesamais tiek nomests zemē, un pati dziļāk mežā iekšā ieskrien.
Ziņkāres pēc eju tuvāk skatīt, kas tas bija?
- Karpa. No tuvējā dīķa.







Esiet, sveicināti Pavasarī!!!














3 komentāri:

  1. Atbildes
    1. :):):) Mana kļūda, ka uzreiz nepaskaidroju!!
      Dīķa malas jau no ledus atkusušas, un diemžēl laikam par vēlu ielika dīķī ūdens sūkni gaisa cirkulācijai, jo tagad var redzēt tam visam sekas, pa kādai noslăpušai lielai zivij...:(
      Nu, un lapsa Kūmiņš saodis sev pusdienas, nāk uz dīķi, neskatoties uz to ka dīķis ir tuvu mājai, un ķeksē tās zivis tik ārā...


      Dzēst
    2. To, ka lapsām nav bail, to arī es esmu pieredzējusi:) Lapsa ir ienākusi pagalmā, paķērusi zobos vistu suņa (jāsaka gan, piesieta) acu priekšā...

      Dzēst