piektdiena, 2011. gada 3. jūnijs

Mazs vakara ieskats...

Izskrēju uz brīdi šovakar laukā ar fotoaparātu, lai nu, kaut ko tai vakarā jauku sabildētu..., jo iepriecināja mani arvien pieaugošā statistika, tātad, tik uz priekšu, ir stimuls!!!

....un redz, kas man no tā sanāca...
Aizskrēju līdz vistām, tām jau došanos pie naktsmiera patraucēju:):)


 ...gaiļa kungu, tā arī neizmānīju laukā, tik  "guļamistabā  " neapmierināts klaigāja..

..ielūkojos olu  "grozā  "..

..un paciemojos pie vakara makšķerniekiem, lai palūkotu, kā veicas ar lomiem.. 




..un redz- ir arī pāris karpas!!!



..uz to visu noraugās maza zaļa vardīte..:):)


 ha,ha, cik interesanti bija pavērot pa ceļam garām no kalniņa lejā uz dīķi skrienot, kā  "raženās  " nomaskējušās no karstās dienas saules..... un vakarā atradušas labu  "kasāmlietu  ", lai kaut mazliet, kompensētu odu kodienus!!!


..un mājupceļā atkal sastaptais košums..

  JAUKAS BRĪVDIENAS!!!


 

2 komentāri:

  1. Esmu dzirdējusi, ka tikai ļoti tīros ūdeņos dzīvo zaļās vardes..

    AtbildētDzēst
  2. ..jā,arī es esmu lasījusi par to!!
    ..mums tajā dīķī lielā peldēšanās.. sezona jau atklāta!!

    AtbildētDzēst