trešdiena, 2011. gada 7. decembris

Matu taisnošana ar keratīnu... mana pieredze....

Jau vairāk kā nedēļu atpakaļ veicu matu taisnošanu ar keratīnu. Arī man gribējās izmēģināt, un tam procesam briedu jau sen.. Un tad radās izdevība, un kāpēc gan pa īsto :)) nepamēģināt??
Patiesībā izlasīju i-netā gan pozitīvu, gan negatīvu informāciju, bet labāk pārāk tajā neiedziļināties, bet ja gribi, tad vnk dari!!!!
Pati procedūru neveicu, bet uzticējos jaukai Cēsu frizierei.
Nu tad vērsim pie ragiem...:))
 Izmazgāja man matus ar attīrošu šampūnu 2 reizes, tad man ielika keratīnu uz 15.min., konkrēti Brazilian Keratin....
 Tad pēc tām 15.min. matus izmazgā + izžāvē un iztaisno matus ar matu taisnotāju. Katru matu šķipsnu taisno 7~9 reizes, tad pusstundu brīvs (padzer tēju:)) un atkal procedūru veic no sākuma, tādā pašā secībā kā jau aprakstīju.


Procedūra ilga 3h, konkrēti ar maniem matiem darbojoties..
Iespaidi..
Kad matus žāvēja, tad acīs gan koda, acis turēju visu laiku ciet, bet smaku gan tā nejutu, kādas klientes esot teikušas, ka smird pēc puvušām olām, man gan likās... pēc kokosa... minimāli...
Pati friziere lietoja matu žāvēšanas laikā, mutes aizsargu -respiratoru, saprotama lieta, ka klientam arī piedāvā, bet man neprasījās.. Es jau teicu, ka celtnieku brilles viņai jālieto, jo es varu acis turēt ciet... Tā ka domāju frizierim viss tas process ir gana neveselīgāks, nekā man, kas 3h tur pasēž.. Keratīns turas matos ~3,4 mēnešus atkarībā no matu tipa...

Man mati nedaudz elektrizējās, pēc otreizējās procedūras veikšanas, bet īstais gala rezultāts ir šāds...



Tagad tik pacietību un uzmanību -piecas dienas nedrīkst matus ne mazgāt, ne siet astē, ne likt aiz auss, vai atspraust ar sprādzi utml., lai keratīns matos nostiprinās!! Galvenais nedrīkst mati dabūt jebkādu mitrumu!!!!
  Citur teikts 72h -3dienas, nedrīkst mazgāt, bet mana friziere teica tā!!!
Lietošanā jāizvēlas šampūns, kura sastāvā nav sodium hlorīda, kādu nu Cēsīs var nopirkt, tādu es pagaidām lietošu. Kad zināšu, kur vēl var iegādāties, tad pamēģināšu arī citus kopšanas līdzekļus.

Pašas grūtākās bija pēdējās divas dienas, kad mati ir taukaini un netīri..
Skaistums prasa upurus, ne velti tāds teiciens!!
Draugs atbraucot nedēļas nogalē no darba domāja, kad man ir slapji mati, nu kā mazgāti tikko:):):)

Var tagad matus arī lokot, veidot frizūras, bet noteikti tik vairāk vajadzēs veidojošo līdzekļu izmantot!!!

Šeit rezultāts pēc trīsreizējas mazgāšanas..mazliet pārbaudīts jau uz savas ādas.. :))


 Īsumā tā, par maksu.... man tas bija 5 reiz 10 :)) un kopšanas līdzekļi katrs 5ls
Bet tagad tik izmazgā matus, izžāve un viss!!!!!!!!!!!!! 

22.01.2012
Būs divi mēneši pagājuši kopš keratīna, un kā reiz iepriekšējie kopšanas līdzekļi beidzās, kad saņēmu no frizieres sms, ka tagad arī Drogās var nopirkt Organix šampūnus un kondicionierus. Katrs maksāja 7,99ls.

Tad nu es to arī izdarīju, nopirku un lietoju, pat īsti nezinu, kuru dienu piefiksēšu, kad keratīna iedarbība matos beigusies :)), vai nu pēc  matu čirkošanās, vai kad izmazgājot matus ar keratīnam paredzēto šampūnu un kondicionieri nevarēšu tos vienkārši izķemmēt.. :))
Šie kopšanas ļīdzekļi ir ar patīkamu smaržu..

19.09.2012 ziņu skatīt šeit..



26 komentāri:

  1. Mjā... izskatās labi! :D

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, anonīmais..

    Thank you ..
    I'm glad you like my blog and now I will be able to follow your blog with beautiful pictures!!

    :):)

    AtbildētDzēst
  3. Izskatās skaisti! :))) Un pats feinākais - tas, ka efekts vismaz trīs mēnešus tāds! Pa svētkiem nebūs problēmu ar matu sakārtojumu! :))))

    AtbildētDzēst
  4. Izskatās labi. :)
    Mani tikai vienmēr izbrīna centieni to darīt. Es atkal daru jebko, lai tie mati NEBŪTU taisni. Bet tā jau laikam iekārtots - kam taisni mati, gribas čirkainus, kam lokojas, tam vajag taisnus. :D

    AtbildētDzēst
  5. Paldies, Inga!!

    Kā lai Hela pareizi saka.. tas nav, kad tikai taisnus matus gribas.. Es matus regulāri krāsoju, pareizāk, katru mēnesi saknes piekrāsoju, un tad nu pie reizes mazgāju, žāvēju, arī pannoju,lokoju.., jo neskatoties uz to, kaut arī labi kopu, maskas+eļļiņas lieku, tāpat tie matu gali bija diezgan spuraini, tādi nedzīvi, nespīdēja.., kaut arī ieliku kādu aizsardzības līdzekli, kad veidoju..., efekts tāds nebija, kā ir tagad pēc keratīna..

    AtbildētDzēst
  6. Paldies, ka padalījies ar informāciju.
    Viens variants ir lasīt sausus komentārus internetā, otrs ir "pārbaudīts uz savs ādas".. :)

    AtbildētDzēst
  7. Inesit,paldies par uzslavu!savadak jau nevareja but, man pasai ar patik,ka tu tagad izskaties! ja kadam jautajumi par so lietu,varat zvanit ari man personigi-Fajai -28775310!;) MES,MEITENES, esam ta vertas,vai ne?!?:-)

    AtbildētDzēst
  8. Skaisti! Arī es labu laiku matus griezu tikai pie Fajas un viņai izdevās viss ļoti labi!Paldies viņai.

    AtbildētDzēst
  9. meitenes tulit nosarksu!:-)

    AtbildētDzēst
  10. Tiešām, tavs foršais pieredzes apraksts, man liek aizdomāties par šo skaistumprocedūru matiem!:):)

    AtbildētDzēst
  11. Es jau apmeram pusgadu briestu sai procedurai ^^ Izskatas tiesam dikti smuki. Mani lidz sim ir atbaidijis tas ka esmu dzirdejusi ka pec sadas proceduras mati pastiprinati krit ara, klust planaki ( tiesi pec 1. mazgasanas reizes ), jo man ir diezgan pabojati mati un nav no tiem superbiezajiem...
    Ljoti labprat dzirdetu Tavu pieredzi sini jautajuma :)

    AtbildētDzēst
  12. Es arī ilgi par to domāju, līdz saņēmos, bija visādas tamlīdzīgas atrunas no citu meiteņu puses..bet tas jau ir vienmēr tā.. no tās tēmas...viena tante teica.. :))
    Man arī ir smalki mati,(lai neteiktu ka plāni:))..
    Bet par to matu krišanu laukā, tā neievēroju, kad pirmo reizi mazgāju matus, vai ķemmējot daudz matu palika ķemmē, tiešām nepiefiksēju, bet tagad ir tāpat,kā bija, kā jau kad matus ķemmē, kaut kas jau paliek ķemmē :)), ja vēl garāki mati, uzreiz redz..
    Vienīgais mati taukojas ātrāk, tas varētu tā būt, bet man tā problēma jau ļoti aktuāla iepriekš bija:))
    Bet domāju, ka viss ir atkarīgs, cik profesionāli frizieris veic šo procedūru, un tie keratīna līdzekļi ir dažāda veida, tur atkal kas kuram patīk, kas ar ko strādā... atkal visādi viedokļi..
    Man konkrēti, bija darīšana ar Brazilian Keratin, tiešām patīk un ir labi, satraucos, kā būs pēc tam, būšu pieradusi tik izmazgāt un izžāvēt matus, un vairāk neko nedarīt.
    Man jau vairāk kā mēnesis pagājis kopš šīs procedūras, un esmu vienreiz jau pabijusi pie friziera, lai nokrāsotu matu saknes..
    Tagad domāju, nomainīt šampūnu un balzamu,jo tie iepriekšējie iet uz beigām, bet vēl citus neesmu atradusi, pareizāk vēl meklējusi...
    Tā ka jārunā ar frizieri, un es domāju, ka nekas zaudēts nebūs, būs labi.

    AtbildētDzēst
  13. paldies, ka padalījies ar pieredzi. izskatās ļoti, ļoti smuki :)
    pirms kādai laika arī ļoti apsvēru domu par šo procedūru, bet kaut kā tā arī palika un iemācījos sadzīvot ar saviem drusku lokainajiem matiem. izlasot Tavu rakstiņu - tā vien liekas, ka varbūt atkal jāapdomā.. ja nav noslēpums - man daži precizējoši jautājumi - kā norpotu mati pēc būtības Tev sausāki nepalika? man ir pasausi un gali jo sevišķi, tāpēc tā drusku bažījos kāda reakcija un otrs, arī saistībā ar tiem pašiem galiem - nav tā sāk šķelties vai tādi kā aplūzuši paliek? un pēdējais - Tev mati pēc būtības arī ir tādi iekš pūkainā tipa vai ar noslieci uz pūkošanos un ja jā - tad tagad saprotu, ka ir gludi? man ir lokaini + pūkojās, mitrā laikā vispār bez variantiem.. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, viegli un ērti, tas gan ir pēc keratīna procedūras... :))
      Nē, mati gan man sausāki nepalika, tieši otrādi tādi dzīvīgāki un spīdīgāki, vienkāršāk sakot -veselīgāki!!! Ar matu galiem arī viss kārtībā, nekas nešķēlās un neaplūza, iepriekš divas nedēļas pirms keratīna procedūras, kad krāsoju matu saknes, pie reizes arī matu galiņus apgriezu un viss bija labi.. un ir.. :))
      Man no dabas ir smalki, lokojās(sevišķi deniņu,auss rajonā:), kā tas krita uz nerva:)), un protams pluss vēl sausi matu gali, ar visu pūkošanos, bez tā neiztiku..un par mitru laiku vispār nerunāsim... :))
      Tā ka viennozīmīgi esmu PAR šo procedūru!!! Un pārējais ir atkarīgs no friziera, cik perfekti viņš izdara savu darbiņu!!!
      Mana radiniece Londonā pati nopirka e-bay keratīnu, un pati veica šo procedūru mājās!!! Tā ka varianti vairāki, kas pats, kas uztic to veikt frizierim! Un protams naudas ziņā arī atšķirīgi, pašam sanāk lētāk.., bet vai labāk, nemāku pateikt. Esmu no bailīgajām.. Bet konkrēti meitenei, kas to veica mājās, viss ir labi, apmierināta.
      Tā ka izvēle plaša, man piedāvāja salonā uz priekšu veikt šokolādes keratīna procedūru(pat nezinu, vai pareizi uzrakstīju), arī esot laba.

      Dzēst
  14. Sveikas meitenes, es piedāvāju iegādāties profesionālo cocochoco keratīna kompelktiņu, par sapratīgu cenu, tikai 15ls, ar keratīnu, attīrošo šampūnu, cimdiņiem un instrukciju, jums būs nepieciešams tikai taisnotājs, lai šo fantastisko procedūru veiktu mājās :) Rezūltāts fantastisks, spīdīgi taisni matiņi. Ja interesē kas tuvāk, droši rakstat uz vecgaile@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  15. Ja matus nedrīkst mazgāt 3-5 dienas, tad tas nozīmē, ka kreatīns satur formaldehīdu - kancerogēnu vielu, ko izmanto arī līķu iebalzamēšanai. Un Tu vēl rakstīji, ka acīs koda. Un 50 ls ir pa lētu šādai procedūrai. Labs kreatīns maksā no 60-100 Ls (atkarīgs no matu garuma un biezuma).
    Labs ir Gold un Keune ražotais kreatīns. ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lai vai kā, baisīgi--līķu iebalzamēšanai..., bet neskatoties ne uz ko, keratīna procedūras iet uz urrā, jo to redzu pēc statistikas, ka katru dienu googlē(kur izmet arī manu pieredzi) tiek meklēta informācija par un ap šo procedūru.
      Jā, es nesen arī lasīju tieši par Keunes piedāvāto keratīnu, kad ir labs.

      Dzēst
  16. man ir dikti bail taisnot matus ar keratīnu, jo man ir plāni mati.. nebūs tā, ka izskatās 'pielaizīti'?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ...tas gan jäizrunä personígi ar frizieri, pie kura plänots matu taisnošanu veikt, bet varu teikt, ka arī man ir smalki mati, tautä saka pläni:)), bet biju apmierinäta, noliecu galvu un matus izpūtu, tä ka kaut kas matu žävèšanas laikä, kä matu saknes no galvas tika piepaceltas pašas par sevi:))
      Galvenais, nespurains rezultäts!!!

      Dzēst
  17. Kvalitativi un profesionali man cesis iztaisnoja Sindija (27846200) Par vinu tiesam labas atsauksmes no meitenem,ari man ieteica draudzene un 2menesus atpakal lika pie vinas :) Mati zidaini,gludi,tik veseligi Tas bija mans sapnis,joprojam stavot pie spogula nevaru nopriecaties!Un cena prieks kvalitates un rezultata nebija darga 40Ls jeb eiro 60 sanak.

    AtbildētDzēst
  18. Kurā frizētavā strādā Sindija? varbūt kāds var ieteikt vēl kādu labu speciālistu?

    AtbildētDzēst
  19. Ari es liku pie sindijas keratinu. Viss loti labi un patika. ;) iet jau 2 menesis un taisnotaju neizmantoju ;)

    AtbildētDzēst
  20. Ieliku un šajā karstajā vasarā izjūtu milzīgu komfortu no tā ,ka tagad man nav milzīga karsta matu rota uz muguras,ausīm,pleciem.Matu ir kļuvis it kā mazāk,nav tik karsti.Tagad izskatos jaunāka ,katru rītu kā no frizētavas-tikai jāizķemmējas.
    Paši matu galiņi gan salūza un nolūza mazi gabaliņi nost-varbūt tādēļ,ka friziere pirms keratīna nemaz neapgrieza.
    Taisnība tam,ka mati ātrāk zaudē spīdumu pēc mazgāšanas.Es mazgāju ik pa 4 dienām,bet nu jau otrā rītā mati zaudējuši vieglumu un spīdumu.

    AtbildētDzēst