sestdiena, 2014. gada 2. augusts

Pieaudzēti mati......mana pieredze......

Par matu pieaudzēšanu runāju un domāju jau sen, tā kā savus matus reizēm :)) izdodas gan ataudzēt, gan atkal "nodedzināt" aizraujoties ar matu "pannošanu", tad tas gala rezultāts ir tāds, nu kāds viņš tur ir.
Meitenes, ir taču tā , lai cik labi būtu, gribās vienmēr vēl labāk!?!

Tad kartējais Cēsu frizierītes Lāsmas apmeklējums, vārds pa vārdam, un matu pieaudzēšanas process sarunāts un arī izdarīts.
Lai izprastu manu rīcību un gribu, tad pirms pieaudzēšanas, man mati tāda garuma bija.

Te stāsts par fotoaparāta īpašnieci, bet kad vajag jaunāko bildi, tad tāāāādu ar pašu sevi reāli nav:)) Knipsē tik citus!!

Tā 9. jūnija dienā es iesēdos friziera krēslā uz aptuveni trim stundām.
Process nogurdinošs, jo ilgi jāsēž, frizierim vēl nogurdinošāks, jo jāpiņķerējas gar ap pa matiem...

Dara tā. Pie manējās matu šķipsnas pielika pieaudzējamo matu šķipsnu un abas šķipsnas savienoja ar karsto keratīna kapsulu, kā rezultātā tās pielīmējās viena pie otras. Es tik nezinu, kā to ierīci sauc, kas izkausēja to keratīna kapsulu.

***Te atkal maza atkāpe: Ienāk frizētavā manu puiku brālēns, nočeko darba gaitu un pielietojamos darba rīkus, tad skaļi pauž savu viedokli: "Ar šitādu līmpistoli man mamma vainagus taisa!" 
Nu, ja, kas Adventes vainagus taisa, kas līmē matus!!!

Nēsāšanas laiks atkarīgs no matu augšanas ātruma un matu kopšanas, bet apmēram tas ir 3 mēneši, pēc tam jātaisa profilakse, kurā ietilpst:
*matu noņemšana ar speciālo līmi
*veco kapsulu nomainīšana pret jaunām, atkārtota matu pieaudzēšana, ja būs man tāda vēlēšanās

Tā kā man mati ir smalkas struktūras, tad man pieaudzēja  vai nu 70 vai 75 (izkāpa no prāta) matu šķipsnas, un pieaudzētos matus pietonēja manam matu tonim. Vairāk neaudzējām, jo tad varētu pamanīt kapsulas, un to es nevēlējos.

Un palūdzu nogriezt pietiekami īsākus pieaudzētos matus, lai  nebūtu tik krasa atšķirība, ka pieci gari mati aizmugurē plivinās!!!

Un nogrieza tā, ka neviens i man neprasa vai man ir pieaudzēti mati, jo man jau ziemā bija apmēram tāds garums:))
Un ja es pasaku, ka man ir pieaudzēti mati, tad nevisai tic, bet tas ir, kā nu kurš :))
Bet es daudz nerunāju!!! Hi hi hi

Friziere teica, ka matu pieaudzēšana ar keratīna kapsulām, manai matu struktūrai ir  vispiemērotākā. Un ticēsim frizierim.

Tik daudz man tagad ezīši dzīvojas matos, draugs gan arī teica, ka tās kapsulas izskatoties kā sveķi :))









Kopšana.
Nekas īpašs.
Matus ķemmēju ar suku, kurai dabīgi un retāki sari.
Mazgāju ar Keune matu šampūnu+ kondicionieris+matu maska. (sausiem, nespodriem matiem)
Kopšanas līdzekļus cenšos nelikt uz kapsulām, tāpat kā matus nedrīkst fēnot ar karsto gaisu.
Cik nu es protu izfēnot, tas vēl apspriežams jautājums?!?
Obligāti mati jāmazgā stāvot dušā, galvu noliecot uz aizmuguri, nevis uz priekšu.
Savādāk, mazgājot matus, ka mēs parasti visi to darām, nedrīkst, jo kapsulas var sapiņķerēties.

Foto no mana personīga arhīva :))




 Kad pirms divām nedēļām biju pie friziera uz skaistumstundu, tad viņa teica, pusotru mēnesi es varu staigāt vēl droši ar matiem.
Bet pēc matu sakņu krāsošanas un matu galiņu apgriešanas, es teikšu, ka man garu matu vairs nav!! :)
Ir kapsulas-ezīši -ir , bet mati garumā gan vairs nav, neievēroju, laikam nogrieza -pielīdzināja. Varbūt izkrita?!? Nezinu.
Vienīgais, pagaidām tagad man vairāk matu uz galvas :)) Domāju- biezāki.
Bet par bārbiju man kļūt gan neizdevās :))

Kas man nepatīk?
Man personīgi pie kapsulām met lokas tā kā vilņaini mazliet, neprotu matus tā izfēnot droši vien, jo ilgāk žūst tajās vietās mati.
Negribas matu taisnotāju lietot, un kad galīgi nekas nesanāk, tad hopss un mati tiek saņemti zirgastē.
Varbūt tas arī no tā, ka manējie mati ir ļoti aplūzuši, nevienāda garuma un biezuma, un  matiem tieksme ir uz lokošanos. 


Te gana diskutējams temats, par to, cik viss šis process vispārēji ir kaitīgs matiem?
Bet ne par to tagad ir stāsts.


Plašāk par matu pieaudzēšanas veidiem var izlasīt šeit:









Mīlēsim sevi...un palutināsim sevi.... katra pēc saviem ieskatiem!!!! 
Attā!!!














10 comments:

  1. Vispirms prieks Tevi dzirdēt! (lasīt)
    Pirms gadiem man kaut kā šķita, ka pienāk vecums, kad nevajadzētu vairs zirgastes taisīt, bet ko pēkšņi pati? Pacentos nosargāt matus, ataudzēju diezgan garus, bet pārsvarā astes, astes:) Nu gan tā situācija jau tik nokaitēta, ka nākošajā friziera apmeklējumā esmu gatava kaut kādām lielām pārmaiņām - pat nezinu precīzi, jo tādās lietās paļaujos uz savu frizieri:)
    Pieaudzē īstus matus vai mākslīgus?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja frizierim var uzticēties, tad man pastāstīja par matiem, ko pieaudzēju, bet es kaut kā vairs neatceros ko, jo informācija izkāpusi no prāta:)) Pieaudzēja dabīgus matus, līdzīgus manai matu struktūrai, to zinu gan.
      Man matus patīk saņemt vairāk, nezinu, kā pareizi sauc zirneklītī:)) vai?, kad mati ir tādā mudžeklītī ar matu gumiju savākti :)
      Zini, Sigita, es parasti katru reizi esmu gatava lielām citādām pārmaiņām, bet friziere man tik matus nokrāsoja līdzīgus manai dabīgajai matu krāsai, tā ka es vairs neesmu izteikti blondīne, un frizieri varu apmeklēt divos mēnešos reizi... Par čolku, ko varētu nēsāt, es ieminos vai katru reizi, bet man viņas vēl aizvien nav:))
      Un nesaprotu, nu kā man matus izdodas sabojāt? Es pat pati sen sen jau nekrāsoju matus, tik frizētavā. Vai es tāda viena?
      Veselīgi, spīdīgi mati -sievietes lepnums, un ja vēl gana biezi, laimīgās...
      Un redz, arī ar pieaudzētajiem matiem no Bārbijas man tālu :))
      Atliek Ievas pārvērtības :))

      Dzēst
    2. Es gan jūtu, ka mani mati atguvās, kopš nekrāsoju (ne pati, ne vispār), neveidoju, ar fēnu nežāvēju:) Man viņi nav ne ļoti biezi, ne arī plāni, bet šitajā karstumā ir grūti (vispār jau es arī biežāk viņus vācu mudžeklītī:))
      Pirms "Ievas pārvērtībām" var mēģināt frizieri nomainīt:) Tā jau pārvērtībām nav ne vainas, bet daudzi frizieri ikdienā nelieto, pat necieš tos līdzekļus, ko piedāvā šovā (sponsori), tātad brīvos apstākļos rezultāti varētu būt vēl labāki!
      Man ļoti patīk, ka mana friziere nebaidās, kad es pati īsti nezinu, ko gribu. Protams, ar sievietēm ir grūti, - var sadusmoties un nekad vairs nenākt, tāpēc manuprāt tas ir risks no viņas puses. Man ir bijis, ka ilgi pierast nevaru, bet nekad nav tā, ka "pilnīgi garām". Kopš atteicos no čolkas un audzēju garus, kauns teikt, bet aizeju gadā reizi, un tikai tāpēc, ka neprotu laiku plānot, pie manējās ir rindas, jāieplānojas laicīgi, tāpēc vajag, gribu, aizmirstu piezvanīt, un tad vairs nav akūti:) Un vispār sapratu, ka, lai nebūtu zirgastes, man tomēr vajag paīsus, jo darbā man traucē plandoši mati:) Tā ka nākamnedēļ, kad esmu beidzot sarunājusi randiņu ar savu frizierīti, domāju gan krietni saīsināt, gan pie čolkas atgriezties, gan šķipsnas iekrāsot, gan varbūt vēl ko:)

      Dzēst
    3. Matus nežavēt ar fēnu!!! Apsveicami!! Zinu, meitenes, kas var tā nedarīt, jo izskatīsies ļoti labi:)
      Ja es atļauju dabīgi matiem izžūt, tad izskatos kā no meža izbēgusi, tas tāpēc, droši vien, ka man viņi aplūzuši un nav vienāda garuma, jo tie īsie mati tāāadas interesantas lokas met, ka tik turies :))
      Šodien ar tā reize, kad atļāvu dabīgi matiem izžūt, tagad jau gana ātri izžūst vasarā.
      Bet tagad aizdomājos, par tām kapsulām, cik patiesība daudz kaitējuma maniem matiem tiks nodarīts?
      Vai atkal ar laiku nenolūzīs man mati tajā vietā, kur atradās tās kapsulas? Jo viņas tak` ar kādu ķīmiju miekšķēs gan jau vaļā :)
      Bet ko nu vairs?
      Tās Ievas pārvertības es tik pa jokam pieminēju, bet man gan vairākumā patīk raidījuma dalībnieču jaunās frizūras. Tik kā pašām pēc tam mājas apstākļos pie spoguļa izdodas tikt galā ar frizūras veidošanu, tas jau cits jautājums:))
      Lai tev izdodas savas personīgās pārvērtības nākamnedēļ!!!

      Dzēst
  2. Parasti 100 matu šķipsnas pieaudzě, tas man liekas tāds standarts, cik dzirděts
    Bet izskatās labi, man patįk

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. :)) Redz, anonīmais, es standartiem neatbilstu(es smejos), jo nebija pie kā man tās atlikušās 30 šķipsnas audzēt:)) Tā es vismaz sapratu

      Dzēst
  3. Man patik ka tev izskatās pieaudzētie mati,un tu pati ļoti labi jūties:))Vai ne tā
    Un ja tu gribēsi, tu droši vari likt atkal,jo ir tak KEUNE profesionālā matu kosmētika - kas palīdzēs taviem matiem būt vesaliem.:))))

    AtbildētDzēst
  4. Paldies, Lienīt! Komplimentu nekad nevar būt par daudz...

    AtbildētDzēst
  5. Šodien redzēju tevi Zaubē, un izskatījies ļoti labi
    Un nemaz nezināju, ka esi blogotāja, tā nejauši uzgāju
    Tevis slepenais apjūsmotājs..

    AtbildētDzēst