piektdiena, 2012. gada 6. janvāris

Medību torņa būvēšana.

Kā jau Jūs zināt, aktuāla tēma mūsmājās.. :))
Bet vēl ar divu palīgu čaklajām rokām, mans mednieks :)) divdienas atpakaļ tika pie jaunas "viškas."
Tā tos medību torņus tautā sauc..
Darbietilpīgs process -jāsazāģē materiāls- kārtis, jāsamēra, jānaglo, jāfunktierē līdzi, lai tā māja izdotos, un turētos kopā. :))
Jo mednieks ar savu "višku", ir kā, hmmm, nu piemēram, kā cimds ar roku :):)








Un kā nu tur, bet rītvakar ir lielā mednieku kopā sanākšana, vai vienkāršāk par vienkāršu -mednieku balle!!!
Es ar tur būšu un lustēšu līdzi!!!
P.S. Paldies fotogrāfam:)..

Jauku nedēļas nogali!!! :))

6 komentāri:

  1. Gana augsts tas tornis!
    :D Manējais tāds pats mednieks:D

    AtbildētDzēst
  2. WOW! Tornis baaaaaaaaaigi augsts! Mani tādā neuzdzītu pat kuili piesolot! :D

    AtbildētDzēst
  3. :):) Iz dzīves atgadījums...
    Vienā krietni zemākā viškā, rudens nogalē, sirseņi bija sev mājvietu raduši.. Mans mednieks tumsiņā uzkāpjot viškā augšā, taisnā strīpā no sirsoņu mākoņa, uz dibena pa trepītēm nobrauca lejā..
    Un kā es tagad smejos, ja nu kas, būs garāks nobrauciens!!! :):)

    AtbildētDzēst
  4. HaHa! Smejos! Es jau iedomājos Jurčiku tajā brīdī! :D:D:D Bet patiesībā jau labi ka netika pie kodiena! Tur jau lēkšus var nolekt aiz bailēm! viena traka padarīšana tās viškas! :D

    AtbildētDzēst
  5. Kad mūsu mednieks būs mājās, parādīšu šo medību torni, varēs salīdzināt ar savējo:). Lustīgu izballēšanos:)

    AtbildētDzēst
  6. Maziem puikām štābiņi, lieliem - medību torņi! :)))

    AtbildētDzēst