ceturtdiena, 2012. gada 30. augusts

Sveiciens augustā.

...pareizāk.. augusta beigās... ar vienas kājas mazo pirkstiņu:)) vēl mazliet vasarā..
Stārķi mūsējie.. no mūsmāju ligzdas.. šogad trīs skaitā..


Augusts -rudzu mēnesis:))
Mums kviešu pļauja..tik nedaudz..


Elektriskā gana pārvilkšana.. kad vienas ganības noēstas, tad govis tiek citā pļavā, kur zāle zaļāka:)) Nepārtraukts vasaras process.

Lauki tiek arti jaunai kviešu sējai..


Ja mums darba pilnas rokas, tad jau trešklasnieks gan pēdējo brīvlaika mēnesi pavadīja ciemojoties gan Rīgā, gan Lielvārdē, gan otra opa mājās..







Vienkārši smieklbilde!!

Nav tādas vasaras, kad abi divi brālēni nebūtu pabijuši kopā..šoreiz Siguldas piedzīvojumu parkā "Tarzāns"


Mājās auklējot brāli, kamēr brālis ratos guļ, Matīsam citas nodarbes -lidināt pūķi :))

Un pa darbiņam ar` šoreiz ome lūdz salasīt mežābolus.. Necik ilgi, laimīgs atskrien, āboli salasīti! Saku, kur tik ātri -mežāboli sīciņi, kamēr ķerru pielasa, laiks paiet! Ejam skatīt, jā, ķerra pilna!
Pats lielīgs, zin` mamm` kā.. un parāda man procesu..



 Desmitnieks par attapību:))      Es būtu droši vien pa ābolītim vien lasījusi!:))

... augusta mēnesis vienkārši man aizbizojis jau attapoties septembrī- skolas mēnesī.. tepat aiz stūra..

  Tiekamies jau tik daudz pieminētajā mēnesī, ne tikai mācību mēnesī, bet arī ražas mēnesī!!!


1 komentārs:

  1. Nostalģija pēc stārķiem, mūsējie jau prom no ligzdas.
    Bērni gudri, man puika arī izdomās jebko, lai tik ātrāk darbs beigtos, -tā viņš saka.
    Un smieklbilde varena, es arī sasmējos.

    AtbildētDzēst