otrdiena, 2013. gada 14. maijs

Izlozes rezultāti.

Visupirms liels, liels Paldies tām meitenēm, kuras piedalījās izlozē, un jo īpašāks Paldies par jaukajiem vārdiem, ko veltījāt man un manam blogam.

Izlozei pieteicās12 lasītājas:

1. ..ar cieņu un smaidu..
2. Vi
3. Aija Elliņa
4. Inga Leibuka
5. Inga
6. Evija Freivalde
7. Baiba Griģuško
8. Hela
9. Liene
10. Zane
11. Sigita Berziņa
12. Martta

Izmantoju www.random.org., diemžēl neprotu un nesanāk man, iekopēt to izlozes lodziņu vai kastīti, bet liekot roku uz sirds, saku jums, ka lodziņos ievadīju skaitļus no 1 līdz 12, un piespiežot Generate,  
man izlozēja skaitli nr.2 un tā ir Vi

Apsveicu Vi ar laimestu, ļoti ceru, ka dāvana patiks un noderēs!!!


Atliek vien mums sazināties, lai varu aizsūtīt izlozēto dāvanu.


Visām pārējām meitenēm Paldies vēlreiz par piedalīšanos, un apsolu, ka gada nogalē ar kādu jauku dāvanu atkal būšu klāt!! ::))
 




5 komentāri:

  1. Ar nokavēšanos sveicu bloga divu gadu jubilejā! Arī es esmu Tavu lauku dzīves aprakstu regulāra lasītāja. Paldies Tev!
    Un sveicu Vi ar laimīgo lozi!

    AtbildētDzēst
  2. Sveicieni Vi un paldies par iespēju piedalīties! :)

    AtbildētDzēst
  3. Paldies!!! :))) Pilnīgi samulsu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lūgtum:))
      Gaidu tavas koordinātes epastā inesef2007@inbox.lv..., lai varu nosūtīt dāvaniņu.

      Dzēst
  4. eh, es nokavēju tik kolosālu izlozi! Sveicu tavu virtuālo pasauli!!!! ESmu liels tava bloga fans, ļoti interesanti ir tavi stāsti par lauku dzīvi, jo tādu dzīvi laukos es gan neesmu dzīvojusi, bet velk mani.

    AtbildētDzēst