otrdiena, 2015. gada 4. augusts

Kas tiks "pucēties"? Un laimīgie ir....

Piedodiet, piedodiet mīļie sekotāji un lasītāji par aizkavējušos izlozes rezultātu paziņošanu!!!

Vienkārši tik daudz visādi darbiņi un braukšanas sakrita, ka nemaz lāgā netiku tam datoram un priecīgajam -ilgi gaidītajam notikumam klāt!!!:))

Paldies, paldies par labu labiem vēlējumiem, sirsnīgajiem vārdiem, un vienkārši tāpat tiem, kas atzina manas dāvaniņas par ganu labām esam!

Statistika pa tām dienām tieši ziņai par izlozi saskaitījās gana laba -979
Bet dāvanu gribētājus, manuprāt maz -vien 12!!

Lai nu kā...
Tiri..piri...:)) pēdējais pieteiktais komentārs bij` kā punktiņš uz i :))

Te nu visi viņi ir..
Tie lasītāji, kas nepieteicās uz kādu konkrētu laimestu, ko darīt, būs lielāka veiksme laimestam, lozēšu pie pārējiem komplektiem klāt. Protams, ja tiks jau izlozēti, tad no saraksta izkritīs...

 Palīgs man būs Random Number Generator

Pirmo komplektiņu izvēlējās:
1. Hela
2. Liene
3. Vi
4. Linda
5. Baiba
6. Evita
Laimīgā ir: True Random Number Generator

Otro komplektiņu izvelējās:
1. Holandija
2. Liene
3. Vi
4. Martta
5. Zane
Laimīgā ir:True Random Number Generator


Trešo komplektiņu izvēlējās:
1. Sigita
2. Liene
3. Martta 
4. Evita
5. Zane 
Laimīgā ir:  True Random Number Generator

Ceturto komplektiņu izvēlējās:
1. Rihards
2. Andris 
Laimīgais ir: True Random Number Generator 2


Liekot roku uz sirds, ka izloze notika godīga no manas puses, tikai iekopēju šeit, kā nu pratu, un kā nu man sanāca... :))
Man pat nācās zvanīt savai kaimiņienei -blogdraudzenei, bet man nesanāca iečekot tā kā viņa mani pamācīja! :(
Un nesaprotu, kāpēc šeit pārkopējot man 2,3,4 komplektu izlozei rāda skaitli 100, ja man attiecīgi katram komplektam bija 5,5,2.....
Ehhhh, štrunts ar visu hip hip urrā izlozes laimestu ieguvējiem!!

Tātad veiksminieki Hela, Vi, Martta un Andri tuvākajā laikā gaidu savā epastā: inesef2007@inbox.lv Jūsu ziņu- adresi, lai varu doties uz pastu un nosūtīt dāvaniņas...













3 komentāri:

  1. Vīīīī, forši! Paldies tev par loteriju un man labvēlīgo iznākumu! Jauka dienas ziņa! :)
    Adresīti nosūtīšu uz e-pastu.
    Paldies!
    Lai tavam blogam vēl daudz labu gadaskaitļu priekšā!

    AtbildētDzēst
  2. Juhhuu! Priecīgajā ziņa :) Paldiess!!!

    AtbildētDzēst
  3. Es arī veiksminiekos:) Ārā beidzot ir īsta vasara, vēl šāda priecīga ziņa, man smaids un prieks! Paldies!!

    AtbildētDzēst